dinsdag 6 maart 2012

Het geheim van de gootsteen

Jaja het is al een poosje geleden dat ik gepost heb maar ja er is weinig te vertellen. Alle belangrijke dingen zijn geboekt, dus het wachten is begonnen, We zijn intussen wel plannen aan het maken wat we willen doen deze vakantie. We gaan sowieso iets doen wat we elk jaar al op de planning hebben staan. Maar het kwam er gewoon niet van vanwege tijdgebrek denk ik. Maar deze activiteit hebben we zelfs al gepland en wel op de dag dat we weer naar huis moeten.

We gaan met vrienden een kitchen sink veroberen. Kitchen sink? Ja een kitchen sink. Een mega mega grote ijssorbet die je met veel mensen moet delen. Hoe groot?

Ik nodig je uit om dit filmpje eens te bekijken:

jum jum jum.

Lekker hé? 1 grote caloriebom maar hey we hebben vakantie.

2480618452_ca671fd0c5kitchensink

Jammie, jammie, het is dat we weer naar huis moeten die dag maar dit zal toch een mooi afscheid zijn.

5 opmerkingen:

  1. Hé wat leuk ook wij hebben dit op het programma staan!! Volgens mij gaan we net voor jullie dus dan laat ik je wel weten hoe het was. Kan alleen maar lekker zijn zo'n asociaal groot ijs.
    Het is wel te hopen dat we geen last van de darmpjes krijgen na al dat kouds hahaha.
    Gr. Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zoet .....Ik voel alleen al door naar het filmpje te kijken mijn vullingen :-)
    Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat een gigantische sorbet! Lijkt met wel heeeeeeel erg lekker hoor!
    Grtz. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben hem ook elk jaar in de planning staan. Maar omdat wij zelf met ons drietjes zijn en best kieskeurig in ijssmaken, laten we hem toch elk jaar weer vallen voor een ijsje bij ghiardelli :-) wie weet dit jaar. Voor jullie eet smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen