maandag 16 juli 2012

Wild Trek Africa tour geboekt

Er is een tour in Disney die we allebei heel erg graag willen doen. Dat is namelijk een tour in Animal Kingdom. Disney heeft een avontuurlijke tour samengesteld dat zich afspeelt achter de schermen van het  fantastische Kilimanjaro Safari. In deze tour gaan we achter de schermen in het safari gebied van Animal Kingdom. Via touwbruggen komen erg dichtbij bepaalde dieren die je vanuit een truck in de safari alleen maar van verre ziet. Zo ligt er een touwbrug over het krokodillen verblijf. Ik hoop maar dat die krokodillen niet weten dat ze ook kunnen springen. Je maakt een eigen safari met een eigen truck die veel vaker en langer stopt onderweg. Ondertussen wordt er geluncht in een boma midden op de savanne. Al met al beloofd het een waar spektakel te worden. Het kost een hoop geld maar daar krijg je ook genoeg voor terug Disney kennende.De reviews zijn in ieder geval allemaal lovend. Een foto impressie heb ik bijgevoegd. Yesss we hebben er heel erg zin aan, en omdat Kim op 19 september jarig is, gaan we deze tour dus op 19 september doen..

DSC_8180

Photo0054FourBySix

3 opmerkingen:

  1. Hey wat leuk, dit heb ik nog niet eerder gezien. Veel plezier alvast met de voorpret.
    Grz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zeg !! Zowel de touwbruggen waren me opgevallen (maar verder geen aandacht aan gegeven) als het 'restaurant' midden op de Savanah; daar hadden we het wel tegen elkaar over. Ik dacht dat je daar misschien lunch kon boeken of zo, maar het is dus onderdeel van een hele tour. Echt verschrikkelijk gaaf, leuk dat jullie dat gaan doen ! Als ik het geweten had, had ik dit misschien wel voor op onze trouwdag geboekt, maar helaas vliegt Yvonne morgen alweer terug ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tour mag je zeker ook niet overslaan!
    Ben je al begonnen met het aftellen? Ik denk dat het een domme vraag is, hihi.
    Nu precies over zeven weken!!! En dan ga je weer naar "Oost west thuis best". Ik weet nog dat ik op de laatste dag na twee maanden in Amerika verdrietig was toen ik het vliegtuig in Miami moest halen. Ik wou daar blijven. Maar ik wilde mijn familie natuurlijk ook wel terug zien.
    Al jouw blogs zal ik met veel plezier lezen en het "ik-voel-me-daar-thuis"-gevoel herkennen.
    Succes verder met de voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen