zaterdag 15 september 2012

If you happy and you know it pack your bag

En eindelijk is de tijd daar. De tijd om de koffer in te pakken, treinkaartjes te regelen, papieren bij elkaar zoeken, 100x het lijstje na gaan of je ook wat vergeten bent te pakken(toch wel stiekum,want dan moeten we weer naar de Walmart) Ja het is weer tijd om naar huis te gaan, naar the happiest place on earth Orlando.

Alles is betaald en we hebben op de valreep ook nog ff 2x Dine with Shamu geboekt. Helaas heb ik te horen gekregen dat mijn grote whale Tilikum niet zo vaak meer optreed en dat hij zo langzamerhand met pensioen gaat. Ik hoop dat hij in ieder geval 1 show doet als we er zijn….

tilikum 3

Maar goed dan hebben we Kayla nog, en Trua en ja kleine Makaio en Little Miss Malia. Ach voordat het blog weer helemaal over killerwhales gaat zal ik hier stoppen over de whales….Sorry, waar het hart vol van is stroomt het blog van over.

Ik heb even een roomrequest naar Old Key West gestuurd. We willen graag een kamer op de bovenste verdieping vanwege het uitzicht maar helaas zijn er maar 3 gebouwen met een lift en daar willen we dus een kamer hebben. Ja de dames hebben ook nog noten op zang.

Na een klein weekje verkassen we dus naar onze luxe villa waar we heel erg benieuwd naar zijn. Contact met de verhuurder liep fantastisch en ik kreeg me daar toch een pakket binnen van hem over de villa, met zelfs een Orlando reisgids.

De afgelopen weken liep ik veel te mijmeren over alles wat er in Orlando te vinden is. Vooral in de winkels. pffff shopping yessss.

Of het eten; jummie de Disney breakfast worstjes, ananas, French Toast, Orange Chicken en kan zo maar door gaan.

Al met al heb ik er verschrikkelijk veel zin en ik denk Kim niet minder. Ik zal proberen om elke dag te posten maar vakantie vieren gaat voor.

Het volgende blog komt waarschijnlijk uit de States maar als er nieuws is dan misschien wel eerder.

Tot blogs

8 opmerkingen:

  1. Heleen, een fantastische vakantie toegewenst met heel veel plezier. Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven.
    Een hele goede reis,
    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede reis en veel plezier. Ik hoop dat je Tilly toch gaat zien, het is zo'n mooie lobbes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zo te lezen, ben je er helemaal klaar voor. Een hele goede reis en maak er maar weer een super vakantie van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele fijne reis en geniet van al het moois!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, alles is weer goed piekfijn geregeld. Dan kunnen jullie volop gaan genieten.
    Geef al die vriendjes in SeaWorld's Shamu Stadiums een knuffel van mij.
    Goeie reis en een hele fijne vakantie toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een goede reis en heel veel plezier. Gezellig om jullie weer te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen