zondag 7 oktober 2012

Another whale of a day

Tja mensen, hier ben ik weer met een kort blog. We hebben een prachtige dag achter de rug, die voor 80% uit Seaworld bestond. Maar laat ik bij het begin beginnen.

We hebben eerst even lekker ontbeten aan de rand van onze pool, lekker rustig met op de achtergrond de vogels en de zon hoog aan de hemel.

We besloten om eerst te gaan shoppen want we hadden een nieuw SD kaartje nodig. Met al die Shamu shows gaat het geheugen hard.

Daarna reden we naar de Premium mall waar we een paar uur gingen shoppen. Ook weer genoeg gekocht voor het thuisfront en voor mij een paar warme hoodies bij Gap. Doe mij een jeans en een hoodie en ik ben helemaal blij. Haute Contour is niets voor mij. Daarna was het tijd voor Seaworld. Poeh wat was het druk. En ja de Stroller beasts waren volop aanwezig dus kijk uit voor je enkels. We hebben 2 shows in de middag gedaan. En ‘s avonds Shamu Rocks. Tussendoor zijn we nog even in de underwaterviewing geweest. Dus weer een heerlijke dag gehad.

DSC03997

DSC04036

DSC04035

DSC04039

DSC04179

DSC04174

DSC04191

DSC04190

DSC04187

En ik heb nog zoveel meer foto’s gemaakt, ik kan geen keuze maken meer. Maar tjonge wat is het een belevenis. Zo ook waren ze weer baldadig in de underwater viewing.

DSC04027

DSC04028

Kiekeboe

DSC04031

Jeuk op mijn rug, ff schuren.

Shamu Rocks was weer geweldig. We zaten in het midden helemaal vooraan samen met onze oude en nieuwe Amerikaanse vrienden. Heerlijk gezellig die Orca groupies.

De show was weer een belevenis, moeilijk fotograferen maar toch zijn er een aantal foto’s die bijzonder zijn.

DSC03872

DSC04211

DSC04223

Kijk naar het gezicht van de trainster. Er gebeurde iets waardoor zij in de lach schoot.

DSC04222

My four babies

Na de show verlieten we snel het park en gingen eten bij Steak ‘n Shake. Het was heerlijk hoor maar jeetje dat personeel. Wat een sloompies. EfficiĆ«nt werken daar hebben ze nog nooit van gehoord.

Anyway naar 10 minuten te hebben gewacht totdat we konden betalen(tja de gevangenissen hier zijn geen Ritz Carlton zoals in Nederland dus we hebben netjes gewacht) reden we naar Tuscan Hills. Daar zitten Rick en Mandy in een villa dus die hebben we ook even bekeken. Mooie villa ook, gezellig ingericht. De avond was ook gezellig dus het was vrij laat toen we teruggingen. Gauw een blog gemaakt en daarna slapen. Morgen of straks voor jullie waarschijnlijk Clearwater Beach voor een boottocht.

En als dessert, de kers op de taart heb ik nog een filmpje voor jullie, zelf gemaakt en in elkaar geflanst. Maar wel met liefde. ENJOY!!!

mijn underwater viewing video

5 opmerkingen:

  1. En ze blijven maar springen en spetteren.......je krijgt er maar geen genoeg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor dat je toch nog tijd maakt voor je blog, wat een leuk filmpje, heerlijk om te zien. Ook nog lekker geshopt en op visite, echt weer een top dag.
    Veel plezier in Clearwater beach.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk filmpje, mooie foto's, en maar genieten:-)
    Have Fun!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf filmpje, en jee je hebt er zo laat nog een topblog uitgeperst!!
    Prachtige foto's , heeeel veel plezier in Clearwater Beach, we duimen voor veel dolfijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk hier worden we vrolijk van.
    En dan ondanks het late tijdstip gewoon bloggen

    BeantwoordenVerwijderen