zondag 30 september 2012

Seaworld Sunday

Ook vandaag was het Seaworld dag. Ja sorry, we zijn abnormaal, een psychiater is niet meer nodig, die man heeft na een sessie zelf hulp nodig dus we gaan gewoon ons gang.

Na een ontbijtje reden we weer naar Sea Harbor drive en parkeerden onze auto bijna in het Shamu stadium(sterk overdreven). We hebben de zeeleeuwen bezocht op het Pacific Point Preserve. Kan hier wel een dag verblijven.

DSC02213

DSC02218Deze noem ik Tinus Flapoor, wat een grappig beest.

DSC02222

Daarna was het tijd voor Clyde en Seamore. We waren mooi op tijd binnen, in ieder geval voordat de mime speler op zou dagen. Gosh wat hebben we weer gelachen om die man.

DSC02225

De show was weer erg grappig.

DSC02231

DSC02232

DSC02237

DSC02240

Daarna liepen we naar Shamustadium. We zaten net en wie kwamen daar binnenlopen? Rick en Mandy. Gezellig bij elkaar gezeten en genoten van de prachtige show. Daarna zijn we naar guest relations gelopen om te vragen of ze vanavond bij ons aan tafel konden zitten tijdens Dine with Shamu. Het was uitverkocht maar het zijn 4 persoons tafeltjes. En we hadden geluk het mocht. Nou dat was mooi geregeld. We spraken af rond 5 uur bij de underwater viewing en we namen afscheid.

Na een pizzalunch gingen we weer naar Shamu Stadium voor One Ocean. Dit keer zaten we wat verder vooraan, we konden het prima zien en voelen.

 

DSC02262

DSC02279

DSC02285

DSC02288

DSC02358

DSC02363

DSC02323

DSC02453

DSC02484

Er is 1 ding wat ik niet begrijp. Hoe kun je nou met een baby in een splash zone gaan zitten. Ben je dan zo dom?

DSC02378

Anyway na de show maakten we een rondje door het park en kwamen oog en oog met div. dieren waaronder een bedelende eekhoorn.

DSC02377

DSC02492

DSC02493

DSC02511

DSC02519

Later op de middag liepen we naar de underwater viewing en helaas pool was gesloten, dus geen whales. Maar het was lekker koel en we bleven daar zitten. Al gauw kwamen Rick en Mandy ook. Kim ging in de rij staan om in te checken voor dine with Shamu. Wij liepen ook die richting op totdat ik 2 trainsters zag die onze kant op kwamen met hun fluitjes om. Mijn more whale radar begon direkt te werken en ik liep terug naar de ramen. Ik keek achterom en ook Rick kwam bijna rennend achter mij aan. Tja die heeft die radar niet. En boy oh boy wat een gelukkie hadden we. Alle 6 de lieverds kwamen bij het raam bij de trainster.

DSC02521

DSC02528

DSC02530

DSC02535

Na deze verrassing gingen we naar boven om lekker te eten en whales te kijken. Dit keer hadden we Trua en Kayla. Naast Tilikum mijn favorieten.

DSC02539

DSC02561

DSC02567

In de verte heb ik Tilikum ook nog even gezien.

DSC02544

Na het heerlijke eten verlieten we het park volgens mij als laatste gast. Wat heerlijk rustig was het. En we werden ook nog getrakteerd op  een prachtige wolkendek met zonsondergang.

DSC02574

In de verte hing een andere lucht waar we gelukkig geen last van hebben gehad. Wat we morgen gaan doen hangt nog een beetje van een aantal factoren af, maar waarschijnlijk worden het van natuurparken.

Heerlijk rustig.

Tot morgen(en geen orka’s dat beloof ik)

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's, geven het allemaal mooi weer.
    Die mime speler vinden wij ook altijd hilarisch, dat die man zo goed.
    Was weer een top dag!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, laat maar komen hoor die orca's daar krijg ik geen genoeg van !! Maarruh Heleen, heb je Tilikum (mijn favoriet) nog gezien in de show? Wat een geluk bij de Underwater viewing!!
    Die foto van Tinus Flapoor is geweldig, beetje Flip Fluitketel typetje hahaha.
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze kijken per dag of Tilikum mee wil doen in de show. Hij is met pre pensioen :( dus nee we hebben hem nog niet gezien. Maar ik hoop dat ik geluk heb. Ben heeft m al die tijd niet gezien.

      Verwijderen
  3. Wat zullen jullie genoten hebben, zo leuk dat Rick en Mandy ook konden aanschuiven. Geweldige onderwaterfoto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen excuses voor een bezoek aan Seaworld, wanneer gaan jullie weer?
    Ik geniet van de prachtige orca's en allen uit het (zee)dierenrijk! Geweldige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou jullie hebben de juiste Modus al gevonden wij nog niet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben altijd in Seaworld modus, 's morgens, 's middags, 's avonds, altijd en overal.

      Verwijderen
  6. Top hoor , ook de onderwater foto's, bedankt voor de gezellige dag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk allemaal! O wat een geweldige verrassing bij underwater viewing!
    Prachtige duidelijke foto's!
    Welnee, jullie zijn niet abnormaal. Jullie doen het goed om door je hart te volgen.
    Ik duim voor je dat je geluk krijgt om ook Tilly te kunnen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's en wat geweldig dat jullie ze allemaal tegelijk konden zien !! Dat heb ik nog nooit meegemaakt !!

    BeantwoordenVerwijderen